You are here

Segítség!

Pár hasznos információ arról, hogy hová lehet fordulni a különböző problémás esetekben.

  • Az UniPass kártyával kapcsolatos kérdésekben az unipass.hu honlapon tájékozódhat. Esetleges kérdéseivel forduljon az UniPass Kártyamenedzsment Központ munkatársaihoz az unipass@unideb.hu címen, vagy az (52) 512-900/62771-es ügyfélszolgálati melléken. Levélben az alábbi adatok megadása szükséges: név, neptun kód vagy hálózati azonosító (eduID). Ha már rendelkezik egyetemi kártyával, kérjük adja meg kártyájának utolsó hat számjegyét is.
  • Hálózati azonosítóval kapcsolatban az Informatikai Szolgáltató Központ munkatársai segítenek a helpdesk@it.unideb.hu címen Az ide küldött levelekben feltétlenül tüntesse fel a nevét, a Neptun kódját és a hálózati azonosítóját (amennyiben már regisztrált)!
  • Tanulmányi és pénzügyi kérdéseivel, problémáival az illetékes Tanulmányi Osztályokhoz fordulhat.
  • Gyűjtőszámlás fizetéssel kapcsolatos problémákban az ETIK pénzügyi ügyintézője az illetékes. Elérhető a gyujtoszamla@unideb.hu címen. A hibajelentésben minden esetben tüntesse fel a nevét és a Neptun kódját! A legtöbb probléma elkerülhető a banki átutaláson a közlemény rovat (NK-neptunkód, név) helyes kitöltésével.
  • Nem tanulmányi jellegű Neptun kérdésekkel az ETIK ügyfélszolgálatához fordulhat a neptun3@unideb.hu címen. A levélben feltétlenül tüntesse fel a Neptun kódját, a hálózati azonosítóját és a nevét!
  • Tantárgy- és kurzusmeghirdetési problémákkal kapcsolatban keresse fel az illetékes Tanszéket!

A jelszavát soha ne írja meg, illetve senkinek se adja át!