Jelenlegi hely

Segítség!

Pár hasznos információ arról, hogy hová lehet fordulni a különböző problémás esetekben.

  • Ha a regisztrációnál elrontotta valamelyik adatát és helyesbítené szeretné, vagy módosítaná a DEKa kártyára kerülő fényképét, akkor küldje el az új adatokat a dekakartya@unideb.hu címre! A levélben tüntesse fel a Neptun kódját is!
  • Hálózati azonosítóval kapcsolatban az Informatikai Szolgáltató Központ munkatársai segítenek a network-id@helpdesk.unideb.hu címen Az ide küldött levelekben feltétlenül tüntesse fel a nevét, a Neptun kódját és a hálózati azonosítóját (amennyiben már regisztrált)!
  • Tanulmányi és pénzügyi kérdéseivel, problémáival az illetékes Tanulmányi Osztályokhoz fordulhat.
  • Gyűjtőszámlás fizetéssel kapcsolatos problémákban az EHIK pénzügyi ügyintézője az illetékes. Elérhető a gyujtoszamla@unideb.hu címen. A hibajelentésben minden esetben tüntesse fel a nevét és a Neptun kódját! A legtöbb probléma elkerülhető a banki átutaláson a közlemény rovat (NK-neptunkód, név) helyes kitöltésével.
  • Nem tanulmányi jellegű Neptun kérdésekkel az EHIK ügyfélszolgálatához fordulhat a neptun3@unideb.hu címen. A levélben feltétlenül tüntesse fel a Neptun kódját, a hálózati azonosítóját és a nevét!
  • Tantárgy- és kurzusmeghirdetési problémákkal kapcsolatban keresse fel az illetékes Tanszéket!

A jelszavát soha ne írja meg, illetve senkinek se adja át!